Online doelen, doelgroepen en persona’s

BijTeun_CTA_SchrijfJeIn_PNG

Een goede online marketing en content-strategie begint bij de basis: wat zijn je bedrijfsdoelen, ken je je product goed? En wie zijn je doelgroepen precies, waar zijn ze naar op zoek? en wat is jouw verhaal? In deze sessie gaan we op zoek naar de antwoorden op deze vragen en onstaat de basis van je online marketing strategie.

Wat komt er aan bod?

  • Wordt jouw bedrijf goed gevonden?
  • Door wie wil je gevonden worden?
  • Waar bevind jouw doelgroep zich online en wat hebben ze nodig?
  • Jouw online kernwaarden in een online waardepropositie
  • Inleiding persona’s
  • Persona’s maken in kleine groepen

Na de training?

Heb je de basis gelegd voor je online marketing strategie. Je weet waar je naartoe wilt en hebt een helder beeld van de mensen die je wil bereiken. Je begrijpt de toegevoegde waarde en kernboodschappen van jouw bedrijf.

Datum en locatie

Den Bosch op 29 november
Colijnsplaat op 13 december

 

Terug naar overzicht

Online doelen, doelgroepen en persona’s

Cursus:

Basisniveau

Kosten:
Datum:
Duur:3 uur
Trainers: