Online Marketing en Middelen

BijTeun_CTA_SchrijfJeIn_PNG

Je gaat meer leren over wat er is veranderd in de manier waarop mensen met elkaar communiceren. Wij leggen helder uit wat dit betekent voor jouw bedrijf. Hoe gaan mensen om met de nieuwe media; wat zijn de belangrijkste social media en online kanalen en hoe zou je ze kunnen inzetten. Deze sessie zit boordevol inspiratie!

Wat komt aan bod?

– Het belang van online zichtbaarheid
– Wat is er veranderd in de manier van communiceren
– Welke middelen zijn er en hoe kun je deze inzetten?
– Introductie: Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter en Pinterest
– Luisteren als basis voor je social media strategie
– Welke tools en methodes gebruik je
– Persoonlijke wensenlijst (soort POP) vastleggen
– Voorbeelden uit de praktijk
– Het gebruik van Google Drive

Na de training

Heb je een goed beeld van de laatste ontwikkelingen op het brede gebied van online marketing. Weet je hoe en waar je kunt luisteren naar online conversaties en waarom dit belangrij is. Heb je een werkende Google Drive account en mappenstructuur en ben je klaar om aan de slag te gaan.

Datum en locatie

Den Bosch op 1 november 2016
Colijnsplaat op 15 november 2016

 

Terug naar overzicht

Online Marketing en Middelen

Cursus:

Basisniveau

Kosten:
Datum:
Duur:Duur 3 uur
Trainers: